Ahoj,

zkousel nekdo to Safari?

Mne to proste nefunguje (Ubuntu 6.10, Firefox 2, Adobe Reader 7).
Mam zaplaceny pristup ale pri prochazeni te knizky na webu vidim jen
bile listy, kdyz dam stahnout PDF (coz jde po kapitolach) tak pocet
stran asi odpovida predloze ale na kazde strance je preskrtnuty obdelnik
a varovna informace ze se nesmi kopirovat :-)
Kontaktoval jsem jejich support ale zatim (48h) zadna rada.

Nejde to to koupit nekde jinde?

Diky,
Leos

Odpovedet emailem