Ako bolo spomenute tak part listener. Tam su tusim udalosti o otvarani, zatvarani, aktivovani jednotlivych parts. Editor je EditorPart a otvara spomenute subory. V pripade ak chcete otvarat ten subor vy, tak sa to robi cez implementaciu editora, nasledne jeho registrovanie ako extension a asociovanie s priponou suborov, ktore ma otvorit.

S pozdravom Tomas

Pavel Cvrček  wrote / napísal(a):
Přijde mi, že si nerozumíme. Každý nově vytvořený projekt v Eclipsu má nad soubory v projektu standardní akci open, která otevře soubor v editoru. Uživatele dvojklepne a soubor se otevře dle nastavení Eclipse. To vše mi zajistí platforma, nemusím nic vytvářet. Mně jde o to, jak zachytit tuto akci open a provést při té příležitosti vlastní kus kódu či jak celou tuto akci překrýt tak, abych si to mohl napsat sám. Znovu podotýkám, že tuto akci iniciuje uživatel dvojklepnutím na soubor, takže se nejedná o mnou otevíraný soubor.

Nevím, jak mi v zachycení této události mohou pomoci třídy IFile, IPath a IPathEditorInput. Otevřít soubor v editoru umím, jde mi čistě o zachycení události otevření či její překrytí.

Hezký den

Pavel Cvrček

Odpovedet emailem