Zdravim,

mam webovou aplikaci v tomcatu, ktery bezi za apachem s mod_jk. Rad
bych, aby mi apache logoval informace, ktere doda aplikacni logika
webove aplikace, minimalne aby umel do logu umistit jmeno prihlaseneho
uzivatele, ktery vyvolal prislusny request (aplikace pouziva vlastni
formularove prihlaseni, takze automaticky se to v logu neobjevi).

Nenasel jsem ale zadny zpusob, jak takova data do apache dostat.

Dokumentace k mod_log_config na
http://httpd.apache.org/docs/2.0/mod/mod_log_config.html#formats me
inspirovala k ukladani prislusne informace do hlavicky HTTP odpovedi a
jeji logovani pres %{Hlavicka}o, ale z nejakych zahadnych duvodu se mi
loguje v mene nez procentu pripadu.

Netusite nahodou, jak tento problem nejjednodusseji vyresit? Pro
jistotu pripominam, ze problemem myslim opravdu protlaceni informaci
do apaciho logu; rad bych se vyhnul vytvareni dalsiho logu, do ktereho
by se logovalo prostrednictvim tomcatu, jakkoli to muze vypadat jako
nejjednodussi reseni.

diky

Pavel

Odpovedet emailem