Ján Valkovič wrote:
Mna zaujima :-) urcite sa dozviem viac o multithreadingu a jave a veciach okolo a este zaujimavejsim sposobom ako keby som cital o tom kdesi pokec a este aj anglicky :-) rozhovor medzi clovekom z akademickej sfery a praxe je vzdy zaujimavy ;-) takze ja som za pokracovanie :-)
Tak aby to bylo zabavnejsi otevrel jsem diskusi do sveta:

Vizte: http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=5215155

Treba nas rozsoudi az Bloch, Goetz nebo Doug Lea ;-)

  Lukas

PS: Initialization safety tvrdi neco jen o tom, co jine vlakna prectou z final promennych. Nic o poradi instrukci se tam nepise.

ya

Zdeněk Troníček  wrote / napísal(a):
Libi se mi, ze neodbihate od tematu :o).

Tak naposledy (protoze tato "diskuze" v konferenci pravdepodobne temer nikoho
nezajima):

Odpovedet emailem