Suhlasim s Pertrom. Je vsak dalsi pohlad na vec a to vykon(pamat, cpu, up/down strem) klienta. Ak ho spravne vyuzijeme mozeme obsluzit viac klientov alebo s rychlejsou odozvou. Vid http://www.tibco.com/devnet/resources/gi/3_5/doc/html/wwhelp/wwhimpl/js/html/wwhelp.htm?href=tib_gi_getting_started/gs.4.4.htm .

A ria mozu su ciastocne adresovatelne, resp. mohli by byt aj uplne adresovatelne. U GWT sa to vola history management vid: http://gwt.google.com/samples/KitchenSink/KitchenSink.html

Petr Gola  wrote / napísal(a):
Článek jsem nečetl, reaguji jen na poslední příspěvěk.

Ano, plně adresovatelný web je výhodou. Já jsem jednoznačně jeho
příznivcem. Ale osobně se domnívám, že boom aplikací v prohlížeči je v
jejich přístupnosti, okamžité použitelnosti. Internetový prohlížeč
tvoří jakousi jednotnou platformu (v rámci možností). Není třeba nic
instalovat, některé prohlížeče navíc běží pod všemi operačními systémy
:) ...