> A ted mi reknete proc bych mel hnat penize spolecnosti do nejakeho AS? Sila
> je v jednoduchosti a ne ve slozitych vecech,
> lepe se udrzuji veci jednoduche. Kod se musi napsat jenom jednou, ale pak se
> 100x cte a upravuje ...

Aplikacni server JBOSS je zdarma, rovnez tak Glassfish. Za obema stoji
velke firmy, za Glassfishem Sun.
Sprava techto serveru se da naucit z dokumentaci na webu nebo z knizek a
samozrejme je take mozno absolvovat skoleni.
Je mozne dokoupit komercni podporu a uspokojit tak sve nebo zakaznicke
"obavy" z nejakych problemu.
My spise inklinovali k Jbossu ale pokud je mi znamo tak treba
Karlovarske letiste jede pod Glassfishem.

Leos

Odpovedet emailem