Dobrý den,

osobně mám pozitivní zkušenost právě s JWSDP (pokud je to co myslím) od BEA. Vytvoříte jen anotovanou třídu a o zbytek se postará ANT task.

Arny

Rastislav Siekel wrote:
Zdravím vospolok,

mám dobrý námet na ďalšiu flame :-)

Ale vážne - mám za úlohu použiť v našej aplikácii volanie nejakej funkcionality cez web services. Mám niekoľko možností:
- AXIS
- CXF
- BEA
- JWSDP
 a určite by sa našlo mnoho iných...

V inom projekte používame vo firme CXF - vcelku úspešne, ale teraz som sa dočítal, že (asi) nepodporujú WS-Transaction. Momentálne ich síce nepotrebujem, ale projekt sa bude rozširovať a ktovie...

Projekt beží na BEA WebLogic tak mám silný dôvod použiť riešenie od BEA, navyše keď BEA s IBM a Microsoft-om je tvorcom štandardu napr. WS-Transaction.

Rozbehal som si na skúšku aj JWSDP. Viac - menej bez problémov, len tá ich nešťastná dokumentácia...

Môžete mi napísať nejaké názory, alebo aspoň čo používate vy?

Vďaka moc,
Rastislav "Bedo" Siekel

Ing. Rastislav Siekel
Prosoft s.r.o., Kuzmányho 8, 010 01 Žilina, Slovakia
E-mail : <[EMAIL PROTECTED]> <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
Tel : 041/562 54 91
Fax : 041/562 54 97
Mobil : 0905 34 00 20

Odpovedet emailem