> Delam vlastni plugin do Eclipse (>3.3), ktery ma jeden editor se syntax
> highlight pro nasi firemni potrebu. Jde o jednoduchy textovy soubor,
> ktery ma format blizici se properties souboru.

Nikdy jsem si niceho nevsimnul, ale je fakt, ze svymi editory neukladam do
zdrojoveho adresare Java projektu.
Takze predne, modifikujete soubory v src slozce Java projektu?

> Ale o co mi jde. Plugin funguje, obarvuje a vubec je to fajn. Co me
> zlobi je to, ze pri kazdem ulozeni tohoto souboru dojde k prebuildovani
> projektu = cca 10 sec zdrzeni, kdy EclipseIDE skoro nereaguje. Nechapu
> proc to RCP dela (i kdyz nevim jiste, ze za to muze RCP) a marne uz
> druhy den patram v dokumentaci Eclipsu, jak RCP reknu, ze na save nema
> znovu kompilovat projekt.

Ale to se myslim musi prdnout zmeneny resource do classes, ne?
Takze minimalne kopii udelat musi.
Mozna ale mate nekde zatrzeno, ze se ma delat nejaky full rebuild?
Anebo nemate na projektu nejaky nevychovany "Builder" ?

Nebo nemate neco v Window / Preferences / Java / Editor / Save Actions ?

> Docetl jsem so o nejakem full build a delta build apod. Ale moc moudrej
> z toho nejsem.
>
> Mozna, ze ten full build pusti nejaky dalsi plugin, kterej mam
> nainstalovan v EclipseIDE (mozna springIDE ?).

Eclipse neni nic jineho, nez balik pluginu. :-)

> Pro muj soubor jsem zvolil priponu .resource  Jestli to hraje roli v
> mem
> problemu netusim.
>
> Neni tady nahodou nekdo kdo by me nasmeroval ?  Kde se odpichnout, kde
> se zahakovat abych to mohl monitorovat kdo to zpusobuje ?

Spis to umisteni editovaneho souboru....
Tipuju, ze kdyz zkusite obycejny projekt, tak nic takoveho pozorovat nebudete.
:-)
Nebo mimo ten zdrojovy adredsar v Java projektu...

Odpovedet emailem