Zdravím,

narazil jsem na následující problém:

Mám entitu Storage, která uchovává nastavení a stav logického úložného
prostoru. Tahle entita je velmi často updatována (co sekundu) kvůli položce
"used", což je velikost zaplnění. To však úplně zablokovalo její editaci z
webového rozhraní (entita je verzována).

Napadlo mě vytvořit novou entitu StorageUsed a tam tuhle property vytáhnout. To
zřejmě bude fungovat, ale nedaří se mi rozumným způsobem zapsat
mapování do hbm.xml (java entity generujeme). Vztah one2one se má "simulovat"
přes mane-to-one s unique="true", ale tohle neumí inverse, takže pak mi
vazbu "drží" Storage a ne StorageUsed. Chtěl bych, aby vazbu držela StorageUsed
už kvůli jednoduchému update ze současného stavu (systém je v provozu)
a taky z logiky věci.

Nějaké nápady? Díky za pomoc

--
Martin Beránek