Tak potom scenár vstupný XML->(transform XSLT)->výstupný XML(objektový)...

GG

-----Original Message-----
From: konference-boun...@java.cz [mailto:konference-boun...@java.cz] On
Behalf Of tester tester
Sent: Thursday, August 27, 2009 12:15 PM
To: Java
Subject: RE: Parsing XML

Ano pouzitie stavoveho automatu bola jedna z moznosti, ktore som zvazoval,
ale ako som pisal prv to co som poslal je len cast z daleko komplexnejsieho
xml .... jeho velkost v priemere dostahu 6-7 mb a samozrejme elementmi
<item> sa to hemzi vsade....ako schodnejsie sa v tomto pripade javy skor
premenovanie pred parsingom.

A.

> [...]
> situáciu použiteľné.
>
> Tretia alternatíva je tento XML (pre Vás vstupný a nemenný) najskôr
> transformovať podľa zvolenej XSLT šablóny, kde sa dajú pomerne elegantne
> odlíšiť "item" a "item" (napr. podľa rodiča alebo detí)... Výstupom XSLT
> transformácie by potom bol výstupný XML vyhovujúci Vašej aplikácii a/alebo
> objektom.
> Ja by som volil asi tento postup. Raz som niečo podobné použil a malo to
> ohromnú výhodu, že som mal oddelenú definíciu objektu a spracovanie
> vstupných dát. Nové feature som implementoval len na úrovni výstupného
XML,
> pričom premostenie so zdrojovými dátami robila XSLT transformácia.
>
> GG

<outwardreservationrequired>NO</outwardreservationrequired>