Ja osobne bych se obecne vyhybal HttpSession jako cert krizi, ale kdyz
uz je to nutne - mnou popsany zpusob drasticky omezuje dotazy do DB.
Perzistenci si pak resi uzivatel sam, nenechava to na servlet
containeru... minimalne to ma tu vyhodu, ze pri padu stroje a prechodu
na jiny uzivatel o HttpSession neprijde, oz se take pocita...

Odpovedet emailem