Tak, tak. Urcite aby ma povodny programator co najviac potrapil :). Je to
tak ako pisete, for(;;) je while(true) a break vyskoci iba zo switchu. break
look, skoci na navestie. Som zvedavy ake perly ma este cakaju. Inak v
dnesnej dobe pisat parser ak sa jedna o nieco zlozitejsie je vhodne pomocou
lexem a gramatiky definovanej v nejakom jazyku.

Odpovedet emailem