Caf!

Mozem doporucit rozsirene RMI Cajo http://java.net/projects/cajo/pages/Home
Excelentna vec. Hlavne "spolocne" instancie objektov nemaju chybu.

Mam na tom postavenu klient server aplikaciu vizualizacie vymennikovych stanic ovladanych cez bacnet.
Ako bacnet kniznicu pouzivam bacnet4java a dole bacnet stack v Ccku

A este k tomu spodku, mrkni sa na dosku HYREDBULL V3,dva mega ram ,ethernet, RS485 a prijatelna cena.
Nieje to o JAVE takze ak chces podrobnosti napis.

S pozdravom ARSI