Ahoj,

asi v registrech bude nekde cesta ke stare instalaci Javy. Nekdy
pomuze do te same cesty nakopirovat instalaci odjinud Javy (muze to
byt jiny "update") a pak znovu provezt odinstalaci z Control Panel.
Pokud jinou instalaci nemas, tak tam zkus aspon vytvorit podobnou
adresarovou strukturu.

Jinak bych promazal rucne registry, bud vse, kde je Java nebo aspn
vse, kde je nejaka cesta k jiz neexistujici instalaci Javy.

--
Ondra Medek

Odpovedet emailem