> Bohužel Hibernate je složitý nástroj a neexistují žádné jednoduché
> tutoriály typu "todle nedělejte" nebo "todle dělejte jen výjimečně". A
> proto člověk udělá i řadu omylů, než např. zjistí, že na Id stačí
> Integer nebo Long (a nebo int, long?).

Ahoj,
pro objektové typy (Integer místo int) může být dobrý důvod – podle null
se jednoznačně pozná, že ID ještě nebylo přiřazeno a nemusí se používat
nějaké magické hodnoty jako 0 nebo -1. Ale co vedlo k tomu BigIntegeru
je stále záhadou. Můžu to refaktorovat zpátky na Integer a pozorovat, co
se rozbije, ale do toho se mi moc nechce…
Franta

Odpovedet emailem