Ahojte,

jestli jde pouze o LDAP a nepotřebujete Kerberos, tak by to mělo být dost
přímočaré - jednoduchý bind s danými credentials pro ověření hesla. Nebojte
se toho. :-)

Já pro testování s ApacheDS občas používám all-in-one JAR, který má sice
hard-codované jméno partition "dc=jboss,dc=org", ale je to tool, který se
spustí a běží bez nějaké další konfigurace:
https://github.com/kwart/ldap-server

Jestli potřebujete ve vaší aplikaci i další funkcionalitu - jako např.
načítání rolí, doporučuju mrknout na zdrojáky LDAP login modulů v JBossu:
https://github.com/picketbox/picketbox/blob/master/security-jboss-sx/jbosssx/src/main/java/org/jboss/security/auth/spi/LdapLoginModule.java
https://github.com/picketbox/picketbox/blob/master/security-jboss-sx/jbosssx/src/main/java/org/jboss/security/auth/spi/LdapExtLoginModule.java

-- pepa cacek

Odpovedet emailem