Ahoj,
to, že je IoT Middleware na nějakém malém kousku HW je podivné, to je to co mě
pořád mate.
Podle tvého popisu hádám, že se spíš jedná o azařízení umějící více protokolů,
tedy Gateway. IoT Middleware je enterprise řešení a zde se bavíme o cloudu a
serverech, šifrování, bigdata, apod.

Pokud chceš komunikovat s nějakým kouskem HW (v tvém případě asi Gateway), tak
doporučuji MQTT, je nenáročný a implementací je nespočet.
MQTT funguje obousměrně, to znamená, že potřebuješ MQTT Broker a k němu se
připojí jako klient web aplikace i HW gateway. Pokud to dobře nastavíš, tak je
komunikace obousměrná.

Vláďa

Odpovedet emailem