anıl bey ben şahsen imla denetimini kullanmıyorum çünkü onda da hatalar
olabiliyor..ayarlara bakmanız lazım..malum birde altı dalgalı kırmızı
şekilli ABC düğmesi var ona basınca denetimi yapmalı idi..en kötü ihtimal
silip yeniden yükleyin..yüklemeden önce programe files klasöründe kalmış
olabilecek open office klasörünü silin..

mehmet demir

19 Şubat 2013 00:26 tarihinde Regina Henschel <[email protected]>yazdı:

> Hi,
>
> ANIL KULAKSIZOGLU schrieb:
>
>> Merhaba, ben OpenOffice3.3.0 kullanıyorum, fakat Otomatik İmla
>> Denetimi düğmesi çalışmıyor ve yanlış kelimenin altında dalgalı
>> kırmızı çizgi belirlemiyor(çıkmıyor) ve İmla denetimi ve Dilbilgisi
>> (F7) düğmesi de çalışmıyor-yanlış kelimeleri görmüyor. Bu düğmeleri
>> nasıl çalışır duruma gelir, ne yapmalıyım. Dil paketini indirmem mi
>> gerekiyor? Ayarlarını nasıl ayarlarım? Beni bilgilendirmenizi rica
>> ederim. Saygılarımla, Anıl Kulaksızoğlu
>>
>>
> Do you have already installed the "langpack" file which fits to your
> operating system?
> http://archive.apache.org/**dist/incubator/ooo/localized/**tr/3.3.0/<http://archive.apache.org/dist/incubator/ooo/localized/tr/3.3.0/>
>
> I have cc [email protected], there are some members, which speak
> Turkish. Perhaps they can translate the question and help.
>
> Kind regards
> Regina
>

Reply via email to