Ik zag een aantal berichten langskomen over TNG. Kan iemand mij vertellen wat
dat met Legacy te maken heeft?

Met Legacy kun je heel goed internetpagina's maken. Ik gebruik ASP scripts die
rechtstreeks uit de database van Legacy gegevens ophaalt, want die database is
gewoon een MS Access database. Ik heb dus helemaal geen GEDCOM of zo nodig.

In mijn bestand staan iets meer dan 172.000  personen de scripts maken per
persoon verschillende pagina's aan wanneer daarom wordt gevraagd. Ik hoef
alleen maar na een wijziging of aanvulling mijn database te uploaden en alle
gegevens worden automatisch in de pagina's verwerkt.

Kijk maar: www.ancestors.nl

Groeten,

Ton van Heusden

Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy7):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

Antwoord per e-mail aan