Waar geef je op dat er een voettekst in Italics moet worden uitgevoerd? Ik kan het niet vinden bij Opties ed.
Bert Op 25-11-2012 11:06, jvk schreef: > Mag ik er jullie op wijzen dat bij het opgeven van een feit er een > (kleinere) fout optreedt; > > Bij het pogen enkele voetnoten in een feit ITALLIC of schuins op te > geven merk ik dat alle andere nog volgende gegevens bij internet ook > volledig schuins gebeuren, > een > terugzetten van de itallic bij één feit helpt niet; telkens er een maal > voor schuins is gekozen en de volgende feiten NIET schuins zijn > opgegeven wordt dit door de verdere HTML niet meer teruggezet. > > Mag ik hopen dat dit tzt wordt gecorrigeerd??? > Zie anders ; www.vankjan.be > voor voorbeelden van wat ik bedoel. > > > mvrgr. > Janvanknippenberg > > > > > Nederlandse Legacy website: > > http://www.LegacyNederlands.com > > Downloadpagina (wachtwoord: legacy7): > > http://www.LegacyNederlands.com/download.html > > Om u af te melden van deze groep gaat u naar: > > http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp > > Berichtenarchief : > http://www.mail-archive.com/[email protected] > > > > Nederlandse Legacy website: http://www.LegacyNederlands.com Downloadpagina (wachtwoord: legacy7): http://www.LegacyNederlands.com/download.html Om u af te melden van deze groep gaat u naar: http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/[email protected]
