Waar geef je op dat er een voettekst in Italics moet worden uitgevoerd?
Ik kan het niet vinden bij Opties ed.

Bert

Op 25-11-2012 11:06, jvk schreef:
> Mag ik er jullie op wijzen dat bij het opgeven van  een feit er een
> (kleinere) fout optreedt;
>
> Bij het pogen enkele voetnoten in een feit ITALLIC of schuins op te
> geven merk ik dat alle andere nog volgende gegevens bij internet ook
> volledig schuins gebeuren,
> een
> terugzetten van de itallic bij één feit helpt niet; telkens er een maal
> voor schuins is gekozen en de volgende feiten NIET schuins zijn
> opgegeven wordt dit door de verdere HTML niet meer teruggezet.
>
> Mag ik hopen dat dit tzt wordt gecorrigeerd???
> Zie anders ; www.vankjan.be
> voor voorbeelden van wat ik bedoel.
>
>
> mvrgr.
> Janvanknippenberg
>
>
>
>
> Nederlandse Legacy website:
>
> http://www.LegacyNederlands.com
>
> Downloadpagina (wachtwoord: legacy7):
>
> http://www.LegacyNederlands.com/download.html
>
> Om u af te melden van deze groep gaat u naar:
>
> http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp
>
> Berichtenarchief : 
> http://www.mail-archive.com/[email protected]
>
>
>
>





Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy7):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/[email protected]



Antwoord per e-mail aan