Met Access kan je prima een .fdb bestand inlezen. Geen probleem.

Gebruik bij voorkeur wel een kopie van je normale bestand.

Bert

Op 26-12-2012 12:39, Paul Van Osselaer schreef:
> Beste,
>
> Vermits ik vermoed dat men in Legacy geen SQL-statements kan uitvoeren, zou
> ik graag mijn opgeslagen gegevens willen ondervragen in MS-Access. Hoewel in
> de beschikbare help-informatie en in de reacties op deze site vaak vermeld
> staat dat de bestanden, die Legacy aanmaakt Access-bestanden zijn, bemerk ik
> dat de Legacy-bestanden een .fdb-extensie hebben. Ook bij het exporteren
> heeft men slechts de mogelijkheid tussen een GEDCOM- of een legacy-bestand.
> Deze bestandsvorm wordt echter niet herkend door MS-Access (.mdb of .mde).
> Bestaat er overigens een exportmogelijkheid naar MS-Excel?
>
>
>
>
>
> Nederlandse Legacy website:
>
> http://www.LegacyNederlands.com
>
> Downloadpagina (wachtwoord: legacy7):
>
> http://www.LegacyNederlands.com/download.html
>
> Om u af te melden van deze groep gaat u naar:
>
> http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp
>
> Berichtenarchief : 
> http://www.mail-archive.com/[email protected]
>
>
>
>





Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy7):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/[email protected]



Antwoord per e-mail aan