Met Access kan je prima een .fdb bestand inlezen. Geen probleem. Gebruik bij voorkeur wel een kopie van je normale bestand.
Bert Op 26-12-2012 12:39, Paul Van Osselaer schreef: > Beste, > > Vermits ik vermoed dat men in Legacy geen SQL-statements kan uitvoeren, zou > ik graag mijn opgeslagen gegevens willen ondervragen in MS-Access. Hoewel in > de beschikbare help-informatie en in de reacties op deze site vaak vermeld > staat dat de bestanden, die Legacy aanmaakt Access-bestanden zijn, bemerk ik > dat de Legacy-bestanden een .fdb-extensie hebben. Ook bij het exporteren > heeft men slechts de mogelijkheid tussen een GEDCOM- of een legacy-bestand. > Deze bestandsvorm wordt echter niet herkend door MS-Access (.mdb of .mde). > Bestaat er overigens een exportmogelijkheid naar MS-Excel? > > > > > > Nederlandse Legacy website: > > http://www.LegacyNederlands.com > > Downloadpagina (wachtwoord: legacy7): > > http://www.LegacyNederlands.com/download.html > > Om u af te melden van deze groep gaat u naar: > > http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp > > Berichtenarchief : > http://www.mail-archive.com/[email protected] > > > > Nederlandse Legacy website: http://www.LegacyNederlands.com Downloadpagina (wachtwoord: legacy7): http://www.LegacyNederlands.com/download.html Om u af te melden van deze groep gaat u naar: http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/[email protected]
