http://www.legacyfamilytree.com/helpDLL-OCXerrors.asp#Error 339 in Widows
Vista

Misschien dit?

-----Ursprungligt meddelande-----
From: Barbara Touburg
Sent: Wednesday, August 21, 2013 6:57 PM
To: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] Probleem bij herinstallatie

Het vervolg: een ramp. Windows 7 wou vandaag niet starten. Ik heb
opgestart in de veilige modus en hij bleef hangen bij classpnp. Daarna
nog een keer gestart en reparatie van Windows gedaan (weet niet meer hoe
ik daar ben gekomen). Daarna nog een keer gestart en systeemherstel
uitgevoerd. Tijdens die procedure is Legacy verwijderd. Het gekke is dat
het programma nog steeds op de harde schijf staat, maar niet meer wil
starten. Ik krijg o.a. de foutmelding Runtime error 339: component
Comdlg32.ocx or one of its dependencies not correcctly registered. A
file is missing or invalid.
Gisteravond liep Legacy zonder problemen! Weet iemand raad?

Berichtenarchief :
http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com