Hallo Legacy gebruikers,

Net legacy8 gedownload en ik vond Legacy er goed uit zien. Vooral als je al
gewend ben met het werken van een “lint” zoals in Office 2007-2010-2013 is er
veel herkenning hoe het programma werkt.

Maar om nu een oordeel vanuit de standaardversie te maken lijkt mij erg
moeilijk. Telkens als ik iets wilde doen wat ik gewend was, kreeg ik als
melding “alleen in de Deluxe” versie aanwezig.
Ik had wel 1 probleem bij het aanmaken van een kwartierstaat gaf hij een
foutmelding. Fout 13 Type mismatch in rapportenmodule. De ene keer probeer
Legacy het nog een paar keer het rapport te maken maar nu zie ik geen rapport
verschijnen. Volgens Legacy8 zal de persoon vaker voorkomen waardoor Legacy
niet de kwartierstaat kan maken. Deze melding kan niet waar zijn daar in legacy
7 het wel kan.

Zijn er anderen mensen die het programma hebben bekeken en aanbevelingen
hebben. Mooi is het meerdere labelen, rustige scherm, de zoekelementen. Ik
verwacht dat ik snel naar 8 overga.

Met vriendelijke groet,

Antje

Voor info Zaanstreek zie WWW.Katerstede.nl <http://WWW.Katerstede.nl>