Bij mij werkt het ook niet. Ik heb in de testgroep gevraagd of er problemen
zijn met Charting v8 en het openen van lwcx files d.m.v. een dubbelklik op
de bestandsnaam.
Wat ik ook probeer steeds opent Charting v7.5 als ik op een lwcx bestand
klik (ik heb charting v8 proberen te koppelen aan een lwcx-bestand en dat
lijkt goed te gaan, maar als ik dan dubbelklik opent windows toch versie
7.5). Ik heb in de registry gekeken maar vind geen gegevens over Charting
v8 in de registry, tenminste niet waar windows Charting v8 zou kunnen
vinden. Misschien kijk ik niet goed genoeg?
Een workaround is natuurlijk gewoon Charting openen in Legacy en dan vanuit
het programma het bestand openen.
Evert