Van: Bert van Kootwijk [mailto:vank...@hetnet.nl]
Verzonden: dinsdag 4 februari 2014 19:22
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Prive instellingen

Ik heb een bestandje gemaakt met V8, built 385. Voor zo ver ik kan zien met
ingestelde opties identiek aan die van Phia.

De door Phia gesignaleerde problemen treden bij mij niet op. Ook is er geen
enkel verlies van data in de database.

Waarom het dan kennelijk mis gaat is mij raadsel. Tenzij....

Nog een testje gedaan:

Het bovengenoemde bestandje geëxporteerd naar een nieuw Legacy-bestand.
En jawel, in dat nieuwe bestand zijn de personen, die in het eerste bestandje
gemerkt zijn als Prive, veranderd naar achternaam Prive. En de verdere gegevens
zijn ook verdwenen. Maar dat is precies zoals het bedoeld is. Als prive
gemerkte personen worden niet naar een nieuw bestand geëxporteerd en niet in
rapporten opgenomen.

Weten jullie zeker dat zoiets niet bij jullie gebeurd is?

Bert

Phia van Mil schreef op 4-2-2014 18:25:
> Ja dat bedoel ik
>
> groetjes van