Dit kwam al Legacy 7 voor, je kan volgens mij alleen maar eerst een paar
ouders ontkoppelen en dan verwijderen, ik zou ook graag hier een voor
een andere oplossing hebben zelf kom ik na een keer samenvoegen ook heel
veel van die dubbelen paren tegen.

groetjes van

Phia van Mil-Le-Rûtte

phiavan...@home.nl

Jan Verlooy schreef op 17-2-2014 21:46:

> Beste,
>
> Ik heb de volgende fout in mijn L8 database:
>
> Door het manueel combineeren van gezin A en B (dezelfde ouders,
> verschillende kinderen )heb ik nu het koppel 2 X gehuwd, op dezelfde
> dag,  met dezelfde man/vrouw.
>
> Dus de man is 2 X gehuwd (hetzelfde  MRIN) met dezelfde vrouw
> (hetzelfde  RIN), en voor haar is het dus omgekeerd.
>
> Voor de kinderen zijn er nog steeds blijkbaar 2 verschillende ouders
> (ook al zijn het dus dezelfde man en vrouw)
>
> Hoe kom ik nu tot een normale situatie?
>
> Alvast bedankt voor elke hulp,

> [...]

Antwoord per e-mail aan