Heren, dames,
Vraagje
Heeft iemand het overzicht van de meldingen die de afgelopen maanden gemeld
zijn rond versie 8 van legacy.
Zijn alle meldingen al opgelost?
1)      Ik denk b.v dat de melding rond het weergeven van "notities" bij
feiten (nog) niet opgelost is dus wordt volgens mij de gegevens die iemand
in het veld notities van een feit heeft geschreven niet meekomt naar de
uitvoer. Wel komt de tekst beschrijving bij een feit mee naar de uitvoer
maar niet de notities.
Dit is gemeld aan support maar ik zie nog niet dat dit opgelost is
2)      Mijn melding rond witruimte in het indexscherm dus niet automatische
aanpassing aan lettertype is gemeld en als tip door legacy doorgegeven aan
de bouwers maar ik denk niet dat dat dit al opgepakt is.
Zo zijn er meer meldingen geweest. Heeft iemand daarvan het overzicht en
wordt het ook bewaakt dat het opgelost wordt.
Ik ben benieuwd
Gr antje