Van: Evert van Dijken [mailto:evert...@gmail.com]
Verzonden: dinsdag 23 september 2014 12:23
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] fouten in rapporten

Voordat je een rapport maakt in de rapport opties op Herstel klikken (dan
opnieuw de juiste instellingen kiezen) dan gaat het waarschijnlijk wel goed.

Evert

Op dinsdag 23 september 2014 heeft Lou & Marie Huibregtsen
<hui...@zeelandnet.nl> het volgende geschreven:

Goedemiddag,

Ik ben met een project inzake emigranten vanuit mijn geboorteplaats Westkapelle
in de provincie Zeeland.

Ik probeer een volledige lijst samen te stellen waarin alle personen, gekoppeld
met nazaten en datum van vertrek naar o.a. Noord Amerika.

Tot op heden is mij dat niet gelukt omdat ik problemen heb met de lijsten.

Al ik bijvoorbeeld een nakomelingenrapport wil afdraaien dan worden de kinderen
niet vermeldt maar in plaats daarvan wordt de naam van de

Ouder genoemd als kind.

Een voorbeeld(rapport) stuur ik u toe.

In bijvoorbeeld het gezinsblad staan weer wel de kinderen genoemd.

Graag jullie reactie en advies!

Met vriendelijke groet,

Lou Huibregtsen