Van: Evert van Dijken [mailto:evert...@gmail.com]
Verzonden: zondag 5 april 2015 9:34
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Aankoop 2 licenties om met twee bestanden te
werken.

Daar heb je toch geen twee licenties voor nodig?

Installeer gewoon op de andere computer de standaardversie daarmee kun je
dezelfde bewerkingen doen als in Deluxe alleen zijn sommige toeters en bellen
uitgeschakeld en zijn er wat minder rapporten, maar dat heb je niet echt nodig
omdat je het printen vanaf de andere computer kunt doen.

Evert

Op 3 april 2015 17:51 schreef Antje <an...@katerstede.nl