Van: Willem Dutscher <dutsc...@zeelandnet.nl>
Datum: 10-08-2015  13:58  (GMT+01:00)
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Error melding onder Windows 10

Beste Irma,

Verwijder alleen Deze
PC\Documenten\Legacy Family Tree\_AppData\Legacy8.lng en start daarna
Legacy8 opnieuw.
Je moet dan wel administratie rechten hebben, om deze file naar de
prullenbak te laten verhuizen. Na het opstarten van
Legacy8, zal er een nieuwe Legacy8.lng komen te staan en het probleem is
verholpen. Heb ik ook gedaan en het werkt prima.

Met vriendelijke groeten en veel succes,

W.J.H Dutscher