Willy,

Ook in 7.5 kwam deze melding voor. Laat het bestand controlern en herstellen en
je kunt weer vrolijk verder.

Marjolijne

Van: Willy Weckx [mailto:willy.weckx...@gmail.com]
Verzonden: maandag 9 november 2015 23:34
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Foutboodschap

Hallo,

Wanneer ik in het gezinsblad op een kind klik, krijg ik regelmatig een
boodschap Persoons-ID '4193' werd niet gevonden. Kijk ik in de naamlijst staat
die persoon er wel degelijk in. Soms krijg ik daarna ook de boodschap Run-time
error '440': Geen huidige record waarna Legacy afsluit. Ik heb versie 8.0.0.427

Kent iemand dit probleem en de oplossing?

Dank bij voorbaat

Willy Weckx