Ja, dat klopt en naar die mail verwees ik ook in mijn antwoord aan
Marjolijne, maar blijkbaar had zij niet de conclusie getrokken dat het
vinkje weggehaald moest worden. Marjolijne ging er steeds vanuit dat het
een bug was.
Even klikken op de Helpknop op dit scherm wil ook weleens helpen (dan wel
omlaag scrollen naar het onderwerp bronnen!)
Legacy heeft bijna op elk scherm een Helpknop en het is handig om daar ook
gebruik van te maken.
Evert