Willy,

Ik heb nergens last van gehad. Werkte vanaf de eerste minuut prima.

Marjolijne

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Willy Janssis [mailto:willy.jans...@skynet.be]
Verzonden: dinsdag 17 november 2015 12:11
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Windows 10

Ik werk met Legacy 8 en Windows 8 , ik zou willen overgaan naar Windows
10 niet omdat ik problemen heb maar om de laatste versie te hebben.
Ik hoor links en rechts dat dat problemen geeft bij sommige , welke raad geven
jullie me en als het zover komt waar moet ik opletten, of wat moet ik doen.

Dank bij voorbaat

Willy