In ieder geval kan legacy niet installeren i.v.m. te weinig rechten. Waar
dat aan ligt kunnen andere gebruikers niet weten dat ligt aan een probleem
op jouw computer. Installeer je naar de standaardlocatie?
Wil je niet vanaf de site downloaden en opnieuw installeren, dan zul je
contact op moeten nemen met support, misschien weten zij wat er verder nog
gedaan kan worden.
Evert