Het eenvoudigst lijkt mij om die tags in het gedcombestand te vervangen
door niets in een teksteditor zoals kladblok (Zoek en Vervang en dan bijv.
zoeken op _SIZE en dan het vervangen veld leeglaten). Volgens mij wordt dan
die regel gewoon genegeerd tijdens de import, maar ik heb dit niet getest.
Evert