Legacy kan geen afbeeldingen plaatsen bij de hoofdfeiten geboorte, doop
etc. Volgens de programmeurs omdat ze niet weten hoe die op zo'n manier te
plaatsen dat het er in het rapport nog acceptabel uitziet.
De meeste gebruikers die afbeeldingen bij geboorte etc. willen opnemen doen
dat d.m.v. een feit "afbeelding geboorte" o.i.d. waar je dan de afbeelding
aan koppelt.
Evert

Antwoord per e-mail aan