Ik zou eerst controleren wat er in de death note staat bij Maria. Als er
overlijdensgegevens ingevoerd worden dan ziet legacy dit blijkbaar bij de
uitvoer naar gedcom als een overlijden. Of dat een bug is weet ik niet,
misschien wel als er aangegeven is dat die persoon in leven is.
Eventueel doorgeven aan support.
Evert

Op dinsdag 16 februari 2016 heeft jan vis <jan...@kpnmail.nl> het volgende
geschreven: