Het zijn vooral de mails van gebruikers die zich ooit hebben aangemeld en
die nu klagen dat ze zoveel mails krijgen.
Onderaan de mail staat een link (listinfo) waarmee je je af kunt melden.
Als je daarop klikt kom je op een pagina met instructies waaronder een
unsubscribe optie. Vergeet ook niet te klikken op de link in de mail die je
vervolgens krijgt want dat is de laatste stap in de unsubscribe procedure.
Klagen in deze groep heeft geen zin, want andere gebruikers kunnen je niet
afmelden. Als je hulpt bij het afmelden wilt dan kun je contact opnemen met
supp...@legacyfamilytree.com
Evert