Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens J.C. van Ommeren
Verzonden: vrijdag 22 april 2016 14:10
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Truus - aldfaer gedcom CITY > PLAC tag

Je moet wel bijna programmeur zijn om Legacy te kunnen gebruiken. Als gebruiker
is het ondoenlijk om een goede invulling te geven en al helemaal om een goed
boekwerk te maken. Ik ben er wel een beetje klaar mee als ik al deze
opmerkingen lees. En van echte ondersteuning is al helemaal geen sprake.

Joep van Ommeren

Emmen