Syts,

In welk rapport wordt het ? kind als man weergegeven?

Groet,

Ton

Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Evert Legacy
Verzonden: donderdag 28 april 2016 13:30
Aan: Dutch User List
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Sekse kind kan niet op onbekend gezet worden.

Ik heb geen enkel probleem om een kind met onbekende sekse in te voeren, of om
dit achteraf te wijzigen.

Dit gaat alleen niet als ik huwelijksgegevens heb ingevoerd voor die persoon.

Ik weet dus niet hoe je dat kunt verhelpen. Kijk eens goed naar die persoon en
als alles klopt kun je een Verifieer / Repareer uitvoeren en het dan opnieuw
proberen.

Gaat dit wel goed in het Samplebestand?

Evert