Het heeft geen zin om mij privé te benaderen over deze aanbieding. Zoals ik
al schreef heb ik geen aandelen in Legacy, ik ben alleen vertaler en dat
ben ik binnenkort ook niet meer omdat anderen dit gaan overnemen.
Vragen in de trant van: "ik heb mijn software pas geleden gekocht, kom ik
ook in aanmerking voor een gratis upgrade?" zullen rechtstreeks aan
sa...@legacyfamilytree.com gesteld moeten worden onder vermelding van
aankoopdatum en eventueel klantnummer en het e-mailadres waarmee besteld is.
Evert