From: UPC-mail
Sent: Friday, May 12, 2017 6:18 PM
To: Dutch User List
Subject: Re: [Legacy-Nederlands] stamboom

Hi Ella,

Kunt u Legacy niet meer openen of kunt u daarmee uw stamboom niet openen. In
het eerste geval kunt u proberen het programma opnieuw te installeren, in het
tweede zult u de laatste Back-up kunnen terug zetten.

Succes,
Jan

Op 12 mei 2017 om 15:57 heeft Irma Lommen - Salden <irmalom...@home.nl> het
volgende geschreven:

Hi Ella
Heb je al eens geprobeerd het programma als administrator te openen ?

Met rechter muisknop op het icoontje klikken en dan ‘als administrator
uitvoeren’ aanklikken

Succes!

Irma

Irma Lommen – Salden