Beste Irma en Wim,

Meerdere malen een herstart uitgevoerd, vaak lost dat problemen op na een
update.

Vervolgens gezocht naar Synaptic op mijn computer, maar deze niet gevonden.

Omdat de muis in alle andere programma’s naar behoren werkt(e) heb ik legacy
8 opnieuw geïnstalleerd.

Ik kan nu alles weer doen, zoals voorheen, alleen moet ik bij sommige
handelingen herhaald selecteren: bijv nieuw zoon, dan verschijnt er nogmaals
nieuwe zoon en dan kan ik verder.

Dit laatste gebeurt niet consequent an allen bij de eerste zoon of dochter.
Iets soortgelijks gebeurt bij het toevoegen van een vader of moeder.

Misschien moet ik de muis verwijderen en helemaal opnieuw laten terugvinden
in apparaat beheer.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Groeten, Ton