Hi Marjolijne,

Dit is alleen mogelijk als je L9 op een andere PC installeert en daar uittest.
Wat je wel zou kunnen doen is het volgende:

1. Stel al je L8 familiebestanden veilig (b.v. aparte backup directory, of externe schijf) 2. Installeer L9 en test deze uit met een bestand. Dit kan heel goed een kopie van een eigen familiebestand zijn. 3. Bij de L9 installatie of het openen van je familiebestand, wordt deze geconverteerd naar L9 formaat (en is dus daarna niet meer in L8 te gebruiken) 4. Ga met L9 de testen doen die je wilt, totdat je overtuigd bent dat L9 aan jouw wensen voldoet. 5. Indien overtuigd gooi je je test bestand weg en converteer je je oude L8 familiebestanden naar L9 (als je een kopie L8 formaat achter de hand houd, kan je altijd terug)

Mocht je niet tevreden zijn over L9 (ik kan het mij haast niet voorstellen, zeg ik uit ervaring met L9), dan herinstalleer je L8. Let op dat je in geval van Deluxe versie je klantnummer hebt genoteerd voordat je L9 installeerde. Kopieer je oude L8 formaat bestanden terug naar je werk directory en je kan weer aan de slag met L8.

Succes met het testen.

Groeten,

Kees