Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Etienne Bogaert
Verzonden: dinsdag 27 februari 2018 15:48
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Hallo, kan iemand mij helpen?

Ik werk met Legacy 8.0 Nederlandse versie, en heb problemen met  "Herkoppel
Media bestandsnamen"

Ik heb mijn media bestanden "Bidprentjes, doodsbrieven, foto's enz." in de
map Media geplaatst, in plaats van onder "Mijn documenten".

Nu tracht ik via "Herkoppel Media" de adressen van de opgenomen gegevens (in
de stamboom) terug aan de betrokken personen koppelen.

Wanneer ik de procedure start loop alles blijkbaar normaal, (men verzameld
de gegevens) tot plots het programma stopt en de vermelding geeft

"Legacy Genealogy software for windows werkt niet meer . Het programma wordt
afgesloten"

Verschillende pogingen vanop verschillende plaatsen werken ook niet.

Wat wel werkt, is het individueel koppelen in de stamboom zelf, maar is
natuurlijk een enorm werk.

Weet er iemand raad?

Met dank bij voorbaat

Etienne Bogaert

  _____

 <http://www.avg.com/internet-security>

Deze e-mail is door AVG-antivirussoftware gecontroleerd op virussen.
www.avg.com <http://www.avg.com/internet-security>