Marjolijne,

Ik ben bang dat mijn ideeën dan uitgeput zijn op dit punt.

Kees
Op 2-3-2018 om 11:02 schreef Marjolijne:

Kees,

Ik heb 1 folder Legacy afbeeldingen em 2 subfolders: drukwerk en foto’s.

Marjolijne

*Van:*Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com] *Namens *CMJ (Kees) Pleeging
*Verzonden:* vrijdag 2 maart 2018 08:44
*Aan:* legacy-nederlands@legacyusers.com
*Onderwerp:* Re: [Legacy-Nederlands] Herkoppel Media Bestandsnamen

Marjolijne,

Jij geeft aan ruim 5000 foto's en ruim 9000 advertenties e.d. te hebben staan in je mediabestanden folder. Staan deze 14000 bestanden in 1 folder, of heb je wel meerdere subfolders hierin staan?

Zelf heb ik mijn mediabestanden ook op een netwerkschijf staan en deze ruim 25000 bestanden staan verspreid over meerdere (sub)folders, in totaal ruim 250.

Als al jouw bestanden in 1 folder staan, dan zou windows bij het openen van deze folder (controle van Legacy of de folder er is), misschien meer tijd nodig hebben om de folder te openen, waardoor Legacy naar de default instelling C: vervalt. Het is slechts een gedachte die je wellicht eens kan testen, door een kopie van je familiebestand te maken, en dan in die kopie een Z: mediafolder aanwijzen, waar slechts een beperkt aantal documenten in de hoofdfolder staan.

Het is slechts een mogelijke actie om nader vast te stellen waar/wat er fout gaat.
Succes
Kees