Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
h.ongh...@telenet.be
Verzonden: maandag 12 maart 2018 07:28
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Fwd: De Luxe: Herkoppelen Media

  _____

poging 2 (1ste keer was bijlage te groot)

Ik denk ook, als Legacy de mogelijkheid geeft om de links te herstellen, dat ze
dan ook de mogelijkheid moeten geven om aan te duiden waar de bestanden zouden
kunnen zitten, dit zonder gans de pc te moeten aflopen en dan ergers midden in
geen geheugen meer over te hebben.

Ik heb hierbij mijn probleem in het Engels proberen uit te leggen (sorry als er
fouten in staan).

Kan iemand die op het IT centrum connecties heeft dit doorsturen?

Dank,

Harry Onghena

  _____