Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
Gen Geraedts
Verzonden: zondag 29 juli 2018 22:36
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Opnemen afbeeldingen hoofdbronnen/brondetails
in rapportage

Dag medegebruikers,

Ik probeer bij het maken van (verhalende) rapportages de afbeeldingen die
zijn toegevoegd bij hoofdbronnen (bv bij geboorte een geboorteakte)
opgenomen te krijgen in de rapportage.

Onder 'rapportopties', tabblad 'afbeeldingen' kun je aanvinken welke
afbeeldingen weergegeven moeten worden maar ik kan daar alleen de
'afbeeldingen van man en vrouw' en 'feitafbeeldingen' ('/gedeelde
feitafbeeldingen') aanvinken. Die afbeeldngen worden ook netjes opgenomen.

De ook in het tabblad vermelde opties 'afbeeldingen voor hoofdbronnen
toevoegen' en 'afbeeldingen voor brondetails toevoegen' blijven bij mij
licht grijs en kunnen dus niet aangevinkt worden. Deze opties blijven
lichtgrijs ongeacht welke rapportage ik kies (als  ik het goed zie).

Ik gebruik nog  Legacy 8.

Dus: iemand enig idee hoe je afbeeldingen bij hoofdbronnen en bronddetails
opgenomen krijgt in een rapportage ?

Alvast bedankt voor het meedenken.

J. Geraedts