Gelukkig!!
Hoeft niet persé te upgraden maar versie 8 wordt op een gegeven moment niet
meer geüpdate.

Groetjes
Irma
Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.
-------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Els den Hamer
<denhamer...@gmail.com> Datum: 07-08-18  19:02  (GMT+01:00) Aan: Dutch User
List <legacy-nederlands@legacyusers.com> Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands]
stamboom niet meer te openen
Ik ben er denk ik weer in.
Upgraden naar 9 wordt gevraagd. Is dat interessant?