Leo,
Legacy is alleen met een creditcard te betalen. Dus heb je twee
mogelijkheden:
1: Vraag een vriend met een creditcard om hem voor je te bestellen.
2: Neem een eenmalige Prepaid creditcard die je via internet kunt bestellen
en die na gebruik vervalt.
Overigens gebruik je een vreemd internetadres. Als je via Legacy
(LegayBasis -> Ondersteuning _> Amerikaanse Legacy site) naar Legacy gaat
kom je via een paar links op
https://legacy.familytreewebinars.com/legacy-products-c1.php
Succes.
Theo Zelders